Tools > monday.com

Je digitale infrastructuur in topconditie

monday.com als middelpunt van je organisatie. Leads, contacten, communicatie, ordermanagement en projectmanagement in één tool.

Laagdrempelig samenwerken en automatiseren

monday.com is een laagdrempelig systeem dat vooral als doel heeft te organiseren en samenwerken. Echter kan monday.com zoveel meer met veel integraties. 

Stroomlijn je salesproces, beheer je ordermanagement en werk zowel intern samen met collega’s, als extern samen met klanten of stakeholders.

Vergeet niets door checklists te gebruiken en sla documenten veilig op.

De producten van monday.com

monday work management

Samenwerken in projecten en processen als nooit tevoren

  • Projectmanagement met tijdlijnen & afhankelijkheden 

  • Taakbeheer en samenwerking binnen teams

  • Agile & scrum workflows beheren (sprints, backlogs, epics)

  • Contentplanning (bijv. voor marketingteams)

  • Werkroosters en capaciteitsplanning

  • Declaraties en reiskostenvergoedingen

  • Rapportages en dashboards op maat

  • Automatiseringen van herhalende taken en e-mails

  • Documentbeheer met ingebouwde werkdocumenten (docs & whiteboards)

  • Resource management & workload tracking

  • Integraties met tools als Slack, Google Drive, Outlook, MS Teams, etc.

monday Sales crm

Prospects, klanten, sales, facturen en e-mails

  • Leadbeheer & sales pipeline tracking

  • Automatische opvolging van leads via e-mail of workflows

  • Klantcontactgeschiedenis bijhouden (e-mails, notities, meetings)

  • Offertes, deals en contracten beheren

  • Verkoopdoelen monitoren met dashboards

  • Activiteitenlogboek per klant of account

  • Integratie met e-mail, agenda’s, HubSpot, LinkedIn, Gmail/Outlook en meer.

  • Inzichten in conversieratio’s, omzet, gemiddelde dealwaarde

  • Accountbeheer (ook voor bestaande klanten)

monday service

Uitgebreid ticketbeheer, portalen en IT-aanvragen

  • Helpdesk voor IT of HR met ticketing-systeem

  • Intake en verwerking van supportaanvragen (intern of extern)

  • SLA-beheer en responstijd-tracking

  • Self-service portalen voor medewerkers of klanten

  • Automatische toewijzing van tickets aan juiste medewerkers

  • Interne IT-aanvragen opvolgen (hardware/software aanvragen, inlogproblemen, etc.)

  • Feedback verzamelen en opvolgen

  • Rapportage over aantal tickets, oplossingstijd, klanttevredenheid

Plan een demo

In 20 minuten een gratis demo gebaseerd op jouw persoonlijke situatie? Plan deze direct in.