Tools > monday.com
Je digitale infrastructuur in topconditie
monday.com als middelpunt van je organisatie. Leads, contacten, communicatie, ordermanagement en projectmanagement in één tool.
monday.com is een laagdrempelig systeem dat vooral als doel heeft te organiseren en samenwerken. Echter kan monday.com zoveel meer met veel integraties.
Stroomlijn je salesproces, beheer je ordermanagement en werk zowel intern samen met collega’s, als extern samen met klanten of stakeholders.
Vergeet niets door checklists te gebruiken en sla documenten veilig op.
De producten van monday.com
monday work management
Samenwerken in projecten en processen als nooit tevoren
Projectmanagement met tijdlijnen & afhankelijkheden
Taakbeheer en samenwerking binnen teams
Agile & scrum workflows beheren (sprints, backlogs, epics)
Contentplanning (bijv. voor marketingteams)
Werkroosters en capaciteitsplanning
Declaraties en reiskostenvergoedingen
Rapportages en dashboards op maat
Automatiseringen van herhalende taken en e-mails
Documentbeheer met ingebouwde werkdocumenten (docs & whiteboards)
Resource management & workload tracking
Integraties met tools als Slack, Google Drive, Outlook, MS Teams, etc.
monday Sales crm
Prospects, klanten, sales, facturen en e-mails
Leadbeheer & sales pipeline tracking
Automatische opvolging van leads via e-mail of workflows
Klantcontactgeschiedenis bijhouden (e-mails, notities, meetings)
Offertes, deals en contracten beheren
Verkoopdoelen monitoren met dashboards
Activiteitenlogboek per klant of account
Integratie met e-mail, agenda’s, HubSpot, LinkedIn, Gmail/Outlook en meer.
Inzichten in conversieratio’s, omzet, gemiddelde dealwaarde
Accountbeheer (ook voor bestaande klanten)
monday service
Uitgebreid ticketbeheer, portalen en IT-aanvragen
Helpdesk voor IT of HR met ticketing-systeem
Intake en verwerking van supportaanvragen (intern of extern)
SLA-beheer en responstijd-tracking
Self-service portalen voor medewerkers of klanten
Automatische toewijzing van tickets aan juiste medewerkers
Interne IT-aanvragen opvolgen (hardware/software aanvragen, inlogproblemen, etc.)
Feedback verzamelen en opvolgen
Rapportage over aantal tickets, oplossingstijd, klanttevredenheid
Plan een demo
In 20 minuten een gratis demo gebaseerd op jouw persoonlijke situatie? Plan deze direct in.