Het digitale hart van je organisatie

monday.com als middelpunt van je organisatie. Leads, contacten, communicatie, ordermanagement en projectmanagement in één tool.

Laagdrempelig samenwerken en automatiseren

monday.com is een laagdrempelig systeem dat vooral als doel heeft te organiseren en samenwerken. Echter kan monday.com zoveel meer met veel integraties. 

Stroomlijn je salesproces, beheer je ordermanagement en werk zowel intern samen met collega’s, als extern samen met klanten of stakeholders.

Vergeet niets door checklists te gebruiken en sla documenten veilig op.

Samenwerken als nooit tevoren

Checklists

Zorg dat je niets vergeet met checklists voor repeterende workflows.

Projectmanagement

Beheer projecten met zowel collega’s als extern met klanten en toon de actuele status.

Ordermanagement

Zorg dat alle inkomende orders op één centrale plek binnenkomen en handel ze daar af.

Contactaanvragen

Beheer contactaanvragen via de website in één overzichtelijk board.

CRM & sales

Zorg dat je geen (potentiële) klant uit het oog verliest met het gebruiksvriendelijke CRM-systeem.

Marketing

Gebruik monday.com voor het plannen van je online marketinguitingen en maak contentkalenders.