3 functionaliteiten van monday.com

21 augustus 2024

monday.com is veel meer dan een takenapp, maar is specifiek ontworpen om mensen te laten samenwerken en te communiceren, zowel intern (je team) als extern (met klanten en leads). Dit zijn drie veelgebruikte use cases van monday.com.

Gebruik als CRM-systeem

monday.com is zeer geschikt als een eenvoudig CRM-systeem om leads, klanten en contacten op te volgen. Via monday.com Sales CRM kun je ook direct mailen met contactpersonen vanuit templates zonder monday.com te verlaten. Zo is iedereen op de hoogte van de meest actuele correspondentie en verlies je geen verkoopkansen uit het oog!

Ordermanagement

Beheer ordersĀ  in monday.com, met automatische factuurgeneratie, meldingen, orderbevestigingen en houd de status bij van iedere bestelling en retour. Communiceer direct met klanten vanuit monday.com en zorg dat alle correspondentie is opgeslagen.

Procesmanagement

Voer je vaak dezelfde processen uit, zoals bij een sollicitatieprocedure of bij de verkoop van een huis? Zorg dat je alle juiste documenten hebt verzameld of dat alle gegevens compleet zijn.

Meer weten?

Wij zijn sinds 2023 monday.com partner en helpen je graag bij de implementatie van monday.com: van het opzetten tot borden, gebruikers, automatiseringen en hele workflows. Ook kunnen we je helpen indien je vragen hebt over monday.com, zodat je altijd op hulp kunt rekenen.