Tools > Monday.com > service
Monday Service: klantportaal, ticketing en meer
Meer dan 12,5% van alle websites wereldwijd draait op Elementor, en dat is niet voor niets: alles zelf te beheren en te synchroniseren met je systemen.
Monday Service CRM: van klantportaal tot supporttickets.
Beheer al je klantvragen, supporttickets en interne verzoeken vanuit één centrale plek. Volledig geïntegreerd en eenvoudig aanpasbaar.
Altijd overzicht in je serviceprocessen? Bouw je klantgerichte workflows met monday.com Service CRM.
monday.com Service CRM is dé oplossing voor MKB-bedrijven die hun klantenservice willen professionaliseren. Zonder dure, complexe tools.
Herken je de volgende uitdagingen?
Klantvragen raken kwijt in mailboxen of chatgesprekken
Geen centraal overzicht van openstaande supporttickets
Verzoeken worden dubbel of helemaal niet opgepakt
Geen koppeling met e-mail, chat of andere tools
Collega’s weten niet wie waar aan werkt
Rapportages? Alleen als je handmatig alles bijhoudt
Over Monday Service
Sales pijplijn
Servicetickets beheren
Altijd overzicht in binnenkomende vragen en hun status. Van intake tot oplossing.
Klantportaal
Een gebruiksvriendelijke klantomgeving
Bied klanten toegang tot hun eigen portaal waar ze supportverzoeken kunnen indienen, statusupdates kunnen volgen en documenten kunnen inzien.
Artificial intelligence
Verdeel tickets met Artificial Intelligence
Gebruik AI om tickets automatisch samen te vatten, toe te wijzen aan de juiste categorie en om de urgentie en sentiment te detecteren. Zo los je de meest urgente tickets altijd het snelst op!
Plan een demo
In 20 minuten een gratis demo gebaseerd op jouw persoonlijke situatie? Plan deze direct in.